Η ειδυλλιακή διαδρομή από Άνω Κερασιά προς Πουρί, μέσα από τα παρθένα δάση και τις ακτές του Πηλίου.

Άνω Κερασιά – Οβρυός – Πουρί

Πρώτα απ’ όλα για να φτάσετε στην Άνω Κερασιά εκκινείτε από το Βόλο βορειοδυτικά προς το χωριό Γλαφυρά και συνεχίζετε βορειοανατολικά προς την Άνω Κερασιά. Στην Άνω Κερασιά ξεκινά η πανέμορφη αυτή διαδρομή των περίπου 30 χιλιομέτρων. Άξιο λόγου είναι ότι τόσο η Κάτω όσο και η Άνω Κερασιά είναι ιστορικά χωριά καθώς κάηκαν από τους Γερμανούς το 1944. Εκκινούμε με κατεύθυνση βορειοανατολική προς τη Μονή Φλαμουρίου και στα 2 χλμ. βρίσκουμε διασταύρωση στρίβοντας δεξιά προς Πουρί (αριστερά ο δρόμος οδηγεί προς τη Μονή Φλαμουρίου). Σε περίπτωση που αποφασίσετε να κάνετε την παράκαμψη προς την εν λόγω Μονή, σκόπιμο είναι να γνωρίζετε ότι ιδρύθηκε το 1593, ότι απαγορεύεται η είσοδος στις γυναίκες και ότι ο χωματόδρομος δε φτάνει ως τη Μονή οπότε θα χρειαστεί να παρκάρετε και να περπατήσετε περίπου 40 λεπτά για να φτάσετε. Αφού στρίψουμε επομένως δεξιά προς Πουρί, συνεχίζουμε ανατολικά μέσα από την καρδιά του δάσους προς Κοκκινόγεια (απόσταση από Άνω Κερασία 8 χλμ.). Αφήνοντας τα Κοκκινόγεια στα δεξιά μας συνεχίζουμε ανατολικά προς Ράχη Παλαβογιάννη και κατηφορίζουμε προς την παραλία Οβρυού αγνοώντας τις διασταυρώσεις για τα μικρά εκκλησάκια (Προφήτη Ηλία, Αϊ-Γιώργη). Το κομμάτι αυτό της διαδρομής προσφέρει υπέροχη θέα στο Αιγαίο. Διασχίζοντας την παραλία του Οβρυού περίπου στο μέσο της θα περάσουμε το ρέμα της Λαγωνίκας με μεγάλη προσοχή διότι κατεβάζει πολύ νερό στο τέλος του χειμώνα και την άνοιξη. Ανηφορίζουμε στη συνέχεια νοτιοανατολικά προς Πουρί για 5 χλμ διασχίζοντας χωματόδρομο. Φτάνοντας στο Πουρί ο δρόμος είναι τσιμεντοστρωμένος και τον περιβάλουν όμορφες καστανιές και μηλιές. Το Πουρί, φαίνεται να πήρε το όνομά του από τα λεγόμενα «πουριά», τις ασβεστολιθικές πέτρες που υπάρχουν στην περιοχή.